Дизайн реклами та поліграфії

Реклама — двигун прогресу, а створення привабливого образу для свого бренду — основний фактор успішного продажу.  Від належного дотримання всіх тонкощів, під час процесу створення дизайну, залежить рівень якості в просуванні продукції.  З інформації, що викладена нижче відкривається розуміння необхідності дизайну реклами, його різновиди та профільні нюанси.

Сутність і цілі дизайну

Реклама вважається найсильнішим засобом впливу на покупця.  Але її кількість на стільки велика, що люди виробили імунітет.  Найчастіше реклама виступає подразником, особливо коли вона дуже нав’язлива.  Основною метою для дизайну є створення оригінального образу, який буде здатний привернути увагу споживача, а не відштовхнути його.

Для того, щоб отримати результат від впровадження реклами, потрібно відрізнятися від загальної маси на ринку.  Інакше люди просто не помітять те, що рекламується.  Маючи наміри зайняти лідерство в певному сегменті, необхідно підносити себе як лідера.  Для цього потрібно звернутися в рекламно-поліграфічний сервіс Поляріс-Груп за послугами з оформлення ефектного дизайну реклами.

Адже ми маємо багаторічний досвід, орієнтуємося в сучасних тенденціях та несемо повну відповідальність за підготовку дизайну макету до запуску в роботу.

Види рекламного дизайну

Дизайн реклами неможливо класифікувати по різновидах.  Правильніше буде розділити дизайн на окремі форми, які залежать від залучених інструментів при рекламуванні.

Дизайн пакування

Одним з інструментів при рекламуванні виступає товарна упаковка продукту/послуг.  Вона здатна виконувати кілька функцій, в тому числі і пряму рекламу.  Зробивши правильний дизайн упаковки продукту/послуг дозволить збільшити інтерес споживача до неї, а, отже, і зростання продажів.  Особливості дизайну упаковки полягають в:

  • Асоціації з продуктом;
  • Акцентування уваги на самому продукті;
  • Використання правильної кольорової гами, характерної для сприйняття товару, що продається;
  • Оригінальні конструкційні прийоми.

Дизайн для широкоформатного друку

Використовується при застосуванні зовнішньої реклами.  Це всілякі бігборди та постери, якими напхані всі міста нашої країни.  Крім зовнішньої реклами, широкоформатний друк можна використовувати при оформленні вивісок магазинів, банерів, наприклад, в торгових центрах.  Велика вітрина з оригінальними малюнками бренду завжди привернуть увагу покупців.

Для належного створення дизайну широкоформатного друку обов’язково потрібно залучати фахівців.  Професійні дизайнери РПС Поляріс-Груп виконують роботу з дотриманням пропорцій, кольору і місця розташування деталей, для залучення уваги.  Реклама не повинна бути нав’язливою, інакше вона буде тільки відштовхувати покупця.

Дизайн фірмового стилю

Великі фірми або налаштовані на всесвітню популярність бренди орієнтуються на створення фірмового стилю.  Він полягає в усіх дрібницях, починаючи від візиток і закінчуючи рекламними буклетами та сувенірами.  Розробка дизайну повинна бути доручена тільки фахівцям такого рівня як в РПС Поляріс-Груп, оскільки існує ризик, що така важлива продукція буде не інформативна або навпаки, перевантажена рекламною інформацією.

Принципи композиційної дизайну

До основних композиційним принципам рекламного дизайну відноситься:

  • Формат і розмір;
  • Точка зору;
  • Композиційний центр;
  • Рівновага;
  • Формальне;
  • Неформальне;
  • Контраст;
  • Пропорційність;
  • Послідовність і спрямованість;
  • Єдність;
  • Гармонія;
  • Акцент;
  • Баланс;
  • Вільний простір;

Таким списком принципів користуються дизайнери РПС Поляріс-Груп.  Адже, тільки професіонал буде дотримуватися належну методику при розробці дизайну реклами.  Ось саме чому і потрібно вдаватися до наших послуг, так як самостійно вийде тільки нашкодити.

Кольорова гамма та ілюстрування реклами

Вже давно, люди міцно пов’язують кольори з навколишнім середовищем.  Це дозволяє їм емоційно реагувати на колір, не дивлячись на думки.  Таке закоренілі подання зобов’язує дизайнера використовувати належні кольори для ефективного рекламування.  Це дозволяє виконати наступні функції:

  • Звернути увагу споживача;
  • Впливати на розуміння продукції споживачем;
  • Збільшити рівень запам’ятовування продукції;
  • Формування тільки позитивного враження від реклами;

Забезпечення емоційного фону в рекламі

Раціональний характер реклами має на увазі під собою використання щодо великої кількості фактів, аргументів, посилань, цитат і т.д., поданих за допомогою ілюстрацій або без них.  Рекламодавець логічно вибудовує свою пропозицію, переходить від однієї деталі до іншої, маючи кінцевою метою переконати в чому-небудь читача.  Людина, сприймаючи таку рекламу, проводить ретельну обробку інформації, формує осмислене ставлення.

Шрифти в рекламному дизайні і креативне оформлення тексту

Шрифти є невід’ємними елементами при створенні фірмового стилю.  Вони повинні бути виконані доречно і привертати увагу покупця.  Наявність оригінального шрифту забезпечить бренду:

  • оригінальний зовнішній вигляд;
  • збільшення запам’ятовування реклами;
  • індивідуальну концепцію статусу;

При оформленні тексту реклами потрібно відштовхуватися від поставлених завдань.  Таким чином і шрифт буде підбиратися дизайнером виходячи з цього.  Оптимальним варіантом буде вибір шрифту, який буде читабельний навіть при зменшенні масштабу.  Також використовують збалансоване виділення, щоб не відштовхувати покупця явною рекламою.

Зібравши воєдино всі тонкощі процесу створення ефективної реклами, можна отримати очікуваний результат.  Варто відзначити, що гідна робота може вийти тільки у професіонала.  Любитель не зможе розібратися в тонкощах і дати дієвий результат.  Для цього потрібна спеціальна підготовка, досвід, майстерність і уважність.  Людина повинна жити продуктом, розуміти його призначення і бачити перспективу на майбутнє.

Звертайтеся до команди спеціалістів Рекламно-поліграфічного сервісу Поляріс-Груп! Ми з задоволенням вам допоможемо створити дизайн, який буде відповідати всім вимогам та поставленим задачам!

Почніть вводити, то що ви шукайте вище і натисніть кнопку Enter для пошуку. Натисніть кнопку ESC для скасування.

Повернутися наверх