Макетування дизайну реклами

Як правильно підготувати макет дизайну?

Для створення якісної друкованої реклами необхідно володіти багатьма навичками — умінням подати інформацію цільової аудиторії, художнім оформленням на професійному рівні з дотриманням усіх технічних вимог.  Привернути увагу зацікавленість до рекламованої продукції або послуг можна за допомогою вдалого розміщення ілюстрацій і тексту, колірного, графічного рішення.  Але щоб дизайнерський задум успішно реалізувати в життя на папері або на іншому носієві, необхідно дотримуватися всіх правил роботи в графічних редакторах, виконувати стандартні технічні вимоги, вибирати відповідні формати файлів.

Як розташовувати ілюстрації і текстовий матеріал по відношенню один до одного

У створенні рекламних макетів важливими моментами є розміри зображень, заголовків, види шрифту, обсяг тексту, особливості їх розташування один до одного.  Грамотне композиційне розміщення ілюстрацій і текстових блоків дозволяє найбільш ефективно піднести певну інформацію.  Для цього існує багато варіантів форматів.

Основні види використовуваних в рекламі макетів:

  • Мондріан — простий легко сприймається дизайн з прямими вертикальними і горизонтальними лініями, що розділяють лист на сектори, в яких розміщуються окремо зображення, тексти, заголовки, зазвичай використовується для реклами пов’язаних між собою по застосуванню товарів;
  • вікно — 2/3 займає зображення, а решта поле внизу призначене для тексту, так рекламують один бренд;
  • сітка — формат розділений на кілька секторів, в кожному з яких велике зображення предметів, а внизу під ілюстрацією текст із загальним їх описом, частіше використовується для реклами серії однотипних товарів;
  • суцільний текст з одним невеликим зображенням — використовується для докладного переконливого опису товару, найчастіше косметики або ліків;
  • смуга — вертикальне зображення займає половину формату, а на другий розміщується текст;
  • рамка — ілюстрація займає все поле, а в центрі розташований рекламний текст;
  • аксіальне розташування — довга вертикальна картинка по центру, а по обидва боки від неї кілька блоків з текстом;
  • силует — на білому тлі зображений предмет, а поруч з ним в будь-якому місці невеликий текст;
  • хаотичне розташування — кілька картинок з текстами в довільному порядку на аркуші;
  • мультиреклама — багато дрібних зображень з коротким текстовим описом.

В усіх перерахованих варіантах текст і ілюстрації доповнюють один одного, виконують єдине завдання — привернути увагу до найважливіших деталей.  Якщо треба в чомусь переконати покупця/споживача, то домінуюче місце займає текст, при необхідності візуально піднести перевагу товару, то картинка.  Однакову відстань між текстом і картинками створює відчуття рівноваги, сприяє кращому засвоєнню інформації.  Різні проміжки додають відчуття динаміки, мотивують на дію.

Стандартні норми і правила підготовки макету до друку

Макети для друкованої реклами створюються в графічних редакторах, таких як Corel Draw, Adob ​​Illustrator (файли у векторному форматі .cdr або ai), Adob ​​Photoshop (файли в растровому форматі .tiff) ін. Для кожного зображення треба готувати окремий файл і розміщувати їх всі, підібрані  по темі, в одну папку.

Вимоги до макету:

  • масштаб повинен бути 1: 1, щоб зберегти якість при друку;
  • шрифти в векторному форматі переводити в криві, інакше, якщо в базі шрифтів друкарні не буде такого, то текст стане незрозумілими символами;
  • розмір шрифтів повинен бути не менше 6 pt, інакше він не буде добре читатися;
  • кольору переводити в CMYK, інакше кольори листівки можуть змінитися при друку;
  • здавати роботи в форматах .cdr, .ai, .tiff, .eps, .pdf
  • для великих форматів значущі елементи розташовувати не ближче 15 мм до країв, а для поліграфічних — не менше 5 мм
  • картинки для великих форматів переводити в .tiff 150 пікселів на дюйм, а для візиток і іншої малоформатної друку .tiff 300 пікселів на дюйм
  • робити вильоти на 3 мм за кордону обрізного формату кольоровими, щоб при обрізанні не залишалися по краях білі смуги.

Які технічні вимоги необхідно дотримуватися

При самостійній підготовці макета необхідно знати всі правила і вимоги по його виконанню.  Якщо не дотримані якісь із них, то друкарня чи виконавець не несе відповідальності за отримані неточності при друку.  Всі деталі і вимоги макета узгоджуються з клієнтом при оформленні замовлення.  Макети передаються замовником на пристроях USB або в електронному вигляді на пошту чи за посиланням на сайт обміну файлами.

Досвідчені спеціалісти Рекламно-поліграфічного сервісу Поляріс-Груп з задоволенням вам підготують макет до друку чи іншого виду виробництва з дотриманням всіх необхідних умов та в найкоротший термін. Адже для цих робіт в наявності є вся необхідна технічна база та штат професіональних працівників.

Почніть вводити, то що ви шукайте вище і натисніть кнопку Enter для пошуку. Натисніть кнопку ESC для скасування.

Повернутися наверх