Рекламний дизайн це створення рекламно-інформаційного звернення, яке по максимуму задовольняє потребу рекламодавця та є доступним для сприйняття та запам’ятовування обраної аудиторії.
Для досягнення поставлених цілей спеціалісти Полярис Груп користуються наступними прийомами:
- Ілюстрація інформаційного повідомлення.
- Поєднання зображення з текстом.
- Застосування новітніх технологій у використанні шрифтів, кольорів, масштабування.
- Використання певних персонажів для рекламно-інформаційних звернень.
- Забезпечення емоційного фону, який буде відповідати поставленим цілям.

Вартість послуг дизайну
Послуга | Ціна, грн |
Створення макету по ТЗ, відмальовка, вектор | від 300 грн |
Закупка фотозображень в фотобанках | від 100 грн |
Вартість робіт по дизайну узгоджується після кінцево сформованого ТЗ |
При створенні рекламного дизайну обов’язково необхідно додержуватися основних принципів, таких як:
Єдиний стиль. Загальна композиція виконується як єдине ціле, а саме — текст, графіка, заголовок, логотип тощо створюють загальний ефект цілісності.
Ефект гармонії. Всі елементи мають бути поєднані та органічно доповнювати один одного. Ефект гармонії досягається підбором поєднуваних елементів.
Порядок послідовності. Рекламно-інформаційне звернення має бути упорядженим таким чином, щоб воно читалося зліва направо і згори донизу. Саме така послідовність елементів спрямовує погляд людини у потрібному напрямку..
Акцентування. Це виділення певних елементів на загальному тлі.
Контраст. Використання компонентів різних форм, розмірів та кольорів.
Загалом — дизайн реклами ґрунтується на врівноваженні ілюстрацій та текстів в єдине рекламно-інформаційне звернення.
В рекламному дизайні існують основні типи ілюстрацій. До них можна віднести — фотографії, рисунки, колажі.
Фотографії можуть бути різними і для кожного напрямку використовується свій вид фото. Наприклад:
- Іміджева фотографія
- Предметна фотографія
- Каталожна фотографія
- Інтер’єрна фотографія
- Діловий портрет
- Політичний портрет
- Класична фотографія — це момент «упійманої» реальності. Сюди можна віднести класичні фото людей, тварин, пейзажів, натюрмортів, побутові фото.
Рисунки. Їх можна розділити на два види — статичні та нестатичні.
- До статичних відносяться таблиці і графіки. Вони як правило базуються на цифрах та слугують для зрозумілішого показу зв’язку між об’єктами чи подіями.
- Нестатичні допомагають подати думки, які можна зрозуміти за допомогою візуального сприйняття. До них відносяться декоративні елементи, художнє зображення певних об’єктів, печатки, логотипи, схеми і т.д.
А от в колажі вже відбувається поєднання окремих елементів рисунка та фотографії.
Ілюстрації у рекламному дизайні спрямовані на привертання уваги потенційних споживачів.
Також не варто забувати і про забезпечення кольорової гами ілюстрування дизайну реклами. Різні кольори здатні викликати у людини певні емоції. Пов’язано це з тим, що сприйняття кольору в людей сформовано у результаті їх взаємодії з довкіллям.
Отже, колір в дизайні виконує цілу низку функцій:
- привертає увагу;
- сприяє розумінню сутності товару;
- поліпшує запам’ятовуваність реклами;
- формує позитивне ставлення до реклами;
- виділяє певні елементи реклами;
- урівноважує композицію.
Сприйняття кольорів залежить і від їх кількості, насиченості та поєднання. Для ефективнішого підбору кольорової гами дизайнеру важливо знати символіку кожного з основних кольорів в уяві людини, особливості їх впливу на емоційний стан і здоров’я, візуальну чіткість, рівень запам’ятовуваності, поєднання кольорів з геометричними формами, просторову орієнтацію та багато іншого.
Одним із важливих питань, яке стоїть перед дизайнером — розміщення і поєднання ілюстративного з текстовим матеріалом на одній площині з дотриманням всіх правил. З одного боку, комбінація ілюстрацій і тексту має ґрунтуватися на психологічних законах сприйняття інформації та легко сприйматися й засвоюватися людиною, з іншого — потрібно шукати оригінальне рішення.
Класична схема сприйняття рекламного повідомлення є «зліва-направо-вниз».
Текстова реклама — один із видів подачі інформації. У такому дизайні ілюстративний матеріал повністю відсутній. Текстовий матеріал за видами відрізняється за рахунок використання різних шрифтів та їх розмірів.